Obchodní podmínky DENTASOFT s.r.o.
- Úvodní ustanovení
- Tyto obchodní podmínky společnosti DENTASOFT s.r.o., IČO: 10801146, se sídlem náměstí Míru 1076/2, Jižní Předměstí, 301 00 Plzeň, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl C, č. vložky 40644, jednající Ondřejem Slapničkou, jednatelem, kontaktní email: info@dentasoft.cz (dále jen “Poskytovatel”) upravují podmínky pro poskytování internetové aplikace s názvem DAN.
- Uživatelem je podnikající fyzická nebo právnická osoba.
- Poskytovatel a Uživatel uzavírají smlouvu, jejímž předmětem je úplatné umožnění užití internetové aplikace s názvem DAN, která je dostupná z internetové adresy www.dentasoft.cz (dále jen „Aplikace“) a jejíž hlavní funkcí je evidence pacientů ordinace dentální hygieny. Součástí uzavírané smlouvy jsou tyto obchodní podmínky.
- Uzavření smlouvy.
- Kliknutí na tlačítko „Odeslat zprávu“ (při odesílání kontaktních údajů Uživatelem v části Kontaktní formulář) představuje bezvýhradní přijetí návrhu na uzavření smlouvy, čímž dojde k jejímu uzavření. Odeslání zprávy je možné pouze po předchozím zaškrnutí políčka „Souhlasím s obchodními podmínkami, se kterými jsem se seznámil“, kterým Uživatel potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.
- Uživateli tímto vzniká právo na užití Aplikace a Poskytovateli právo na úhradu ceny za poskytnutí Aplikace k užívání. - Pro následnou komunikaci po uzavření smlouvy budou smluvní strany využívat elektronickou komunikaci, když Uživatel je povinen užívat pouze emailovou adresu, kterou uvede při přijetí návrhu smlouvy (nebo kterou případně změní v Aplikaci v sekci Nastavení).
- Tyto obchodní podmínky je možné doplnit či upravit v rámci jednotlivé smlouvy.
- Práva a povinnosti Uživatele a Poskytovatele
- Poskytovatel po dobu trvání smlouvy poskytuje Uživateli nezbytnou, přiměřenou technickou podporu. Uživatel je povinen dodržovat veškeré pokyny Poskytovatele. Uživatel je povinen písemně informovat Poskytovatel o závadách Aplikace neprodleně, jakmile takovou závadu zjistí.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo na přerušení poskytování Aplikace z důvodu údržby serverů a systémů a aktualizací systémů, a to na nezbytně dlouhou dobu. K údržbě však bude docházet pouze mezi 22.00 hod. – 6.00 hod.
- Poskytovatel nenese odpovědnost za poruchy a dostupnost Aplikace v důsledku zásahu třetí stranou nebo v důsledku výpadku služeb a zařízení třetích stran (tj. zejména poskytovatel internetu a serverového řešení) anebo v případě výpadku Aplikace, které jsou nezbytné pro její zajištění (tj. zejména pravidelná aktualizace, údržba) anebo které nemůže Poskytovatel ovlivnit (tj. zejména vyšší moc, cílený útok na server).
Poskytovatel nenese odpovědnost za ušlý zisk Uživatele. Odpovědnost za újmu způsobenou Poskytovatelem je limitována do výše ceny uhrazené Uživatelem za užívání Aplikace v posledních 12 kalendářních měsících. - Uživatel se zavazuje, že veškerá svá data umístěna v Aplikaci si sám zálohuje na vlastním úložišti, a je srozuměn s tím, že Poskytovatel data umístěna Uživatelem v Aplikaci nezálohuje a neodpovídá za případnou ztrátu či poškození dat.
- Poskytovatel neodpovídá za obsah uveřejněný Uživatelem v Aplikaci. Uživatel se v tomto ohledu zavazuje, že veškerý jím vložený obsah do Aplikace bude souladný s platnými a účinnými právními předpisy a dobrými mravy.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo na umísťování komerčních sdělení do Aplikace.
- Doba trvání smlouvy
- Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. Smlouvu lze vypovědět, přičemž délka výpovědní doby se rovná délce zbývající doby, na kterou je uhrazen paušál za Aplikaci. Smlouva v takovém případě zaniká posledním dnem období, pro které je Aplikace uhrazena.
- V případě prodlení Uživatele s úhradou ceny delšího jak 30 kalendářních dnů smlouva zaniká k poslednímu dni této třicetitidenní doby prodlení. Ke dni zániku smlouvy je Poskytovatel oprávněn zamezit Uživateli přístup do Aplikace.
- Uživatel bere na vědomí, že po zániku smlouvy dochází po uplynutí 6 měsíců ke smazání veškerých dat Uživatele v Aplikaci, Poskytovatel data Uživatele nikterak ani po zániku smlouvy nezálohuje.
- Cena za užívání Aplikace a platební podmínky
- Ceny za Službu jsou stanoveny v ceníku Poskytovatele, který je dostupný na webových stránkách Poskytovatele https://dentasoft.cz/cenik. Ceny jsou uvedeny vč. DPH.
- Cena ve formě měsíčního, čtvrtletního nebo ročního paušálu za Aplikaci je splatná do 14 kalendářních dnů od uzavření smlouvy (v případě zkušebního režimu je cena splatná do 14 kalendářních dnů od skončení zkušebního režimu). K úhradě pro následující období bude Uživatel vyzván zasláním faktury Poskytovatelem. Dojde-li k úhradě pro další období v termínu splatnosti, bude zajištěna kontinuita poskytování Aplikace.
- Za úhradu ceny se považuje připsání částky na bankovní účet Poskytovatele; veškeré platby budou probíhat pouze bezhotovostním způsobem.
- Pokud Uživatel využije zkušební verzi Aplikace na dobu 14 kalendářních dnů, vzniká v případě následného uzavření smlouvy na navazující období smlouva k prvnímu dni zkušebního režimu (tedy zpětně) a Uživatel je pak povinen uhradit cenu i za zkušební dobu těchto 14 kalendářních dnů zpětně.
- V případě prodlení Uživatele s úhradou ceny za poskytované služby delšího jak 30 kalendářních dnů je Poskytovatel oprávněn zamezit přístup Uživatele do Aplikace. O zamezení přístupu do Aplikace je Poskytovatel povinen Uživatele písemně elektronicky vyrozumět.
- Poskytovatel je oprávněn jednostranně zvýšit ceny zejm. jedenkrát ročně k 1. lednu kalendářního roku o částku rovnající se oficiálně vyhlášené míře inflace ČSÚ za uplynulý kalendářní rok. Mírou inflace se rozumí přírůstek průměrného indexu spotřebitelských cen za posledních 12 měsíců oproti průměru předchozích 12 měsíců. O nové výši ceny je Poskytovatel povinen Uživatele písemně informovat nejpozději do 1. května roku, za který jsou ceny takto zvyšovány.
- Ochrana osobních údajů, licence
- Uživatel bere na vědomí, že je jakožto poskytovatel zdravotních služeb zejm. ve smyslu GDPR a zákona o zpracování osobních údajů správcem osobních údajů zpracovávaných jím s využitím Aplikace. Uživatel bere na vědomí, že je jako správce povinen dodržovat veškeré povinnosti na ochranu osobních údajů za účelem jejich ochrany a že ve vztahu ke zpracování osobních údajů nese veškerou odpovědnosti výlučně Uživatel, nikoliv Poskytovatel. Uživatel plně odpovídá za ochranu zdravotnické dokumentace a souvisejících důvěrných informací zpracovávaných s využitím Aplikace, a to včetně zajištění bezpečnostních prvků na ochranu přístupu do Aplikace (zejm. technická a organizační opatření).
- Uživatel je seznámen s minimálními dobami pro uchovávání zdravotnické dokumentace podle zvláštního předpisu; v tomto ohledu si je vědom své povinnosti zálohování a uchovávání dat a osobních údajů jím vložených do Aplikace.
- Při poskytování technické podpory či zajištění údržby Aplikace má Poskytovatel přístup k osobním údajům a datům v Aplikaci, které nahrál do Aplikace Uživatel, a to výlučně za účelem plnění svých povinností dle těchto obchodních podmínek. Uživatel při plnění těchto povinností Poskytovatele opravňuje ke zpracování předmětných dat obsažených v Aplikaci, přičemž Poskytovatel se zavazuje přijmout veškerá náležitá organizační a bezpečností opatření nezbytná podle právních předpisů na ochranu dat. Poskytovatel není oprávněn zpřístupnit ani předat třetí osobě tyto osobní údaje. Uživatel zajišťuje, že data průběžně zálohuje; v případě poškození či ztráty dat při poskytování technické podpory či údržby pak Poskytovatel s ohledem na povinnost Uživatele zálohovat průběžně data neodpovídá za případně vzniklou újmu.
- Poskytovatel poskytuje Uživateli nevýhradní licenci k obsahu v Aplikaci, a to časově omezenou po dobu poskytování Aplikace. Toto oprávnění nemůže Uživatel poskytnout třetí osobě a Uživatel nesmí obsah Aplikace rozmnožovat, rozšiřovat či jinak poskytnout třetí osobě.
- Závěrečná ustanovení
- Práva a povinnosti těmito obchodními podmínkami výslovně neupravené se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem a souvisejícími obecně závaznými právními předpisy.
- Tyto obchodní podmínky je Poskytovatel oprávněn v přiměřeném rozsahu jednostranně měnit. Změny je Poskytovatel povinen oznámit prostřednictvím elektronické komunikace Uživateli, a to minimálně 30 dnů před účinností změny. Smluvní podmínky ve změněné podobě pak nabývají účinnosti 10 dní od jejich uveřejnění na webových stránkách Poskytovatele, nebude-li výslovně v jejich znění uveden datum pozdější. Jestliže Uživatel nebude se změnami souhlasit, je oprávněn takové změny odmítnout, tyto smluvní podmínky vypovědět, přičemž je však povinen o vypovězení těchto podmínek informovat Poskytovatele (smlouva pak zaniká ke dni předcházejícímu dni účinnosti nových podmínek bez nároku na vrácení již zaplacené ceny za Aplikaci za zbývající období). Spolupráce smluvních stran po oznámení plánované změny podmínek do okamžiku účinnosti změny se považuje za jednoznačné přijetí změny Uživatelem. Pokud se Uživatel ke změně podmínek nijak nevyjádří a bude spolupracovat s Poskytovatelem i po účinnosti změny podmínek, má se zato, že tím Uživatel změnu podmínek přijal.
- Místně příslušným soudem pro případ sporů bude obecný soud příslušný dle sídla Poskytovatele.
- Tyto smluvní podmínky nabývají účinností dne 1.1.2023.